»Vprašanje žensk v filmu se po navadi nanaša na zastopanost v številkah, naj bo to prisotnost žensk na strani 'gate-keeperjev', ki izbirajo projekte za razvoj, produkcijo in v končni fazi za festivale in distribucijo, ali na drugi strani v številu filmov ustvarjalk, ki jih prej omenjeni odločevalci spustijo skozi svoje sito.«
»Kot režiserka se sprašujem, zakaj vsi zapisi o mojih filmih govorijo o meni kot o 'ženski režiserki', medtem ko režiserjem nihče ne reče, da so 'moški režiserji', ampak preprosto 'režiserji'.«
»Čeprav nekateri najbolj pričakovani letošnji visokoproračunski filmi režiserk – na primer Eternals v režiji Chloe Zhao in Črna vdova v režiji Cate Shortland – sploh niso izšli, se je odstotek režiserk v letu 2020 kljub temu povečal.«
»Dobra novica je, da smo že dve leti zaporedoma priča povečanju števila režiserk. Tako se je prekinil sicer uveljavljeni vzorec, da je eno leto njihovo število poskočilo in se naslednje leto spet zmanjšalo. Slaba novica pa je, da 80 odstotkov najboljših filmov še vedno nima na čelu ženske.«
»Ljudje so me spraševali, zakaj želim povedati zgodbo o običajnih ženskah, ki se zaljubita druga v drugo. In odgovorila sem jim, da mislim, da bi moralo biti mesto v zgodovini tudi za tihe like.«